Gdynia - Św.Wojciecha 10a/8
W naszej ofercie m. in. : Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, dostęp za pomocą karty, dostęp do Internetu, jazda na rowerze, transfer na lotnisko, śniadanie w pokoju, wieczorne rozrywki, część przeznaczona dla palących, pokoje dla alergików, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, gry planszowe / puzzle, piesze wycieczki, sklep na miejscu, pokoje rodzinne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, pokoje dla niepalących, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Wi-Fi, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, ogrzewanie, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, transfer, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, sala zabaw, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, parking, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, transfer z lotniska, zwierzęta domowe są akceptowane, piesze wycieczki, winda, całkowity zakaz palenia, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, puby, parking na miejscu, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Dostęp do personelu medycznego, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, wypożyczalnia samochodów, pokój gier, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, gaśnice, prywatny parking, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, parking dla osób niepełnosprawnych, plaża, dostęp dla wózków inwalidzkich, ogród, Możliwe wystawienie faktury, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, transfer (dodatkowa opłata), Płatności bezgotówkowe są możliwe, bezpłatne Wi-Fi, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, parking w garażu, transfer lotniskowy.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament Lato w Gdyni o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 300 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)Dostępne pokoje:
Apartament 6 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 materac futon, 1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 80 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdynia - Apartament Lato w Gdyni, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.235983